Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)
Kaip apsipirkti Jūsų parduotuvėje?
Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančia ikoną „Krepšelis“. Galite pirkti kaip svečias, kaip registruotas vartotojas arba jungtis per „Google“ paskyrą. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Apmokėti“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el. paštu: info@pagan.lt
Ar galiu iš krepšelio pašalinti prekes?
Taip. Krepšelyje prieš produkto nuotrauką spauskite mygtuką „X”.
Ar galiu apsipirkti be paskyros?
Taip. Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias.
Kaip anuliuoti ar koreguoti prekių užsakymą?
Norėdami koreguoti ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite el. paštu: info@pagan.lt. Būtinai nurodykite užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.
Ar galite prekes pristatyti kitu adresu?
Taip, prekes galime pristatyti kitu adresu. Prie apmokėjimo informacijos uždėkite varnelę „Siųsti kitu adresu” ir suveskite duomenis kur turėtų būti išsiųsta siunta.
Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?
Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į „Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite telefonu el. paštu: info@pagan.lt
Kaip susikurti naują vartotojo paskyrą?
Puslapio viršuje užeikite ant paskyros įkonėlės ir paspauskite „Registruotis“. Užpildykite reikalingus laukelius, sutikite su taisyklėmis ir spauskite „Registruotis“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą.
Ar galiu pakeisti savo kontaktinę informaciją?
Tik registruoti vartotojai gali redaguoti savo kontaktinius duomenis. Prisijungę prie savo paskyros spauskite paskyros įkonėlę ir toliau redaguokite tą informaciją, kurią reikia.
Jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?
Puslapio viršuje užėjus ant „Mano Paskyra“, spauskite „Prisijungti“, „Pamiršote slaptažodį?“. Įveskite el. pašto adresą (būtinai tą, su kuriuo registravotės) ir spauskite „Patvirtinti“. Į Jūsų el. paštą bus atsiųsta nuoroda su slaptažodžio atnaujinimu.
Ar galiu patikrinti savo užsakymo būseną?
Tik registruotas klientas per savo paskyrą gali stebėti užsakymo būseną. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Užsakymai“.
Kaip aš galiu sekti užsakymą?
Kai užsakymas bus išsiųstas, į el. paštą gausite informaciją su siuntos Nr. bei nuoroda, kurią atvėrę galėsite jį sekti . Užsakymo būseną taip pat galėsite matyti prisijungę prie savo paskyros, paspaudę „Užsakymai“.
Kodėl mano užsakymas atšauktas?
Atmetimo priežastys gali būti kelios:
*negavome apmokėjimo už prekes;
*užsakymas atmestas Jūsų prašymu;
*nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.
Negavau užsakymą patvirtinančio laiško?
Prašome susisiekite el. paštu: info@pagan.lt.
Gavau ne tas prekes, ką daryti?
Jeigu esate įsitikinęs(-usi), kad gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite el. paštu: info@pagan.lt nurodykite savo užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.
Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?
Jeigu gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite el. paštu: info@pagan.lt, nurodykite savo užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.
Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?
Jeigu gautos prekės yra brokuotos, tuomet susisiekite el. paštu: info@pagan.lt, prisegę pažeistų(-os) prekės(-ių) nuotraukas ir išsamų aprašymą, taip pat nurodykite savo užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.
Per kiek laiko pristatomas siuntinys?
Kai gauname užsakymą, prekės yra išsiunčiamos tą pačia arba sekančią dieną, jeigu tai nėra prekės gaminamos individualiai. Nuo prekių išsiuntimo, siuntų tarnybą prekes pristato dažniausiai per 1-2 darbo dienas. Nenumatytais atvejais siuntos gali būti pristatytos ir per 3-4 darbo dienas.
Kiek kainuoja pristatymas?
Pristatymas Lietuvoje kainuoja 3€ Omniva paštomatu, 3.40€ Lietuvos paštu. Perkant prekių už 40€ ir daugiau taikomas nemokamas siuntimas.
Siunčiant Omniva per kurjerį siuntimas kainuoja 6€, perkant prekių už 60€ ir daugiau taikomas nemokamas siuntimas kurjeriu.
Siunčiant prekes ne Lietuvoje kainas galite matyti suformavus krepšelį prie apmokėjimo pasirinkimo.
Kaip pristatomi siuntiniai?
Prekės pristatomos į Omniva paštomatus arba kurjerį į pasirinktą adresą, per Lietuvos pašto siuntų tarnybą nurodytų adresu arbą artimiausią pašto skyrių.
Ar siuntinį gali priimti kitas asmuo?
Taip, siuntinį gali priimti kitas asmuo (jį nurodykite laukelyje „Pastabos” prie atsiskaitymo informacijos), kuris privalo su savimi turėti tapatybę patvirtinantį dokumentą, tuo atveju, jei kurjeris paprašys jį pateikti.
Ar pristatote prekes į kitas šalis?
Taip – pristatome.
Kodėl dar negavau savo siuntinio?
Dažniausiai prekės klientus pasiekia per 1-3 darbo dienas, akcijų metu užsakymų vykdymas gali užtrukti. Norėdami pasiteirauti dėl savo prekių, susisiekite el. paštu: info@pagan.lt nurodydami savo užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.
Kas nutiks, jei atvykus kurjeriui manęs nebus namie?
Prieš atvykdamas, kurjeris susisieks su jumis telefonu. Kurjeris yra įgaliotas pristatyti jums prekes per tris darbo dienas, o nepavykus to padaryti, siuntinys yra grąžinamas Pardavėjui.
Kiek laiko mano siunta bus laikoma paštomate?
Paštomatuose jūsų siunta bus laikomos septynias kalendorines dienas. Neatsiėmus prekių per prieš tai nurodytą terminą, jos yra grąžinamos Pardavėjui.
Ar galiu atsiimti prekes pats?
Prekių atsiėmimas įmanomas tik Klaipėdoje kontaktuose nurodytų ofiso adresu iš anksto suderinus atsiėmimo laiką.
Kaip aš galiu apmokėti už prekes?
Už prekes galite atiskaityti naudodami elektronę bankininkystę „Paysera”, pridėdami savo kredito kortelę, per Paypal arba naudodamiesi greituoju atiskaitymu Google Pay.
Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Taip. Sąskaitos faktūros atsiunčiamos jūsų nurodytu el. paštu įvykdžius užsakymą. Jeigu sąskaita faktūra reikalinga įmonei, prie apmokėjimo informacijos nurodykite įmonės pavadinimą.
Kokius produktus aš galiu grąžinti?
Visas prekes, išskyrus pagamintas individualiai, galite grąžinti per 14 dienų nuo pristatymo dienos nepažeidus pakuotės ir prekių išvaizdos, nesugadinus funkcijų. Dėl prekių grąžinimo susisiekti info@pagan.lt, nurodant grąžinimo priežąstį, savo užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.
Kur siųsti grąžinamas prekes?
Per kiek laiko grąžinami pinigai į banko sąskaita?
Nuo prekių gavimo – pinigai grąžinami per į 5 darbo dienas.
Kur galėčiau rasti jūsų fizinę parduotuvę?
Fizines parduotuvės neturime. Pagal išankstinius susitarimus, galite atvykti prekių atsiėmimui į mūsų ofisą Klaipėdoje. Kontaktai
Išsirinkau prekę, tačiau nerandu apie ją norimos informacijos, ką daryti?
Jeigu perskaitę prekės aprašymą turite papildomų klausimų, tuomet susisiekite el. paštu: info@pagan.lt